سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مناطق دیدنی ایران

نظر

کاشت مو

جدید ترین روش کاشت مو

روش های کاشت مو :‌ روش پانچ کاشت موی (punch) - روش کاشت مو FUT - روش کاشت مو FIT

کلینیک کاشت مو آریا سعی در پوشش نیاز های رو به افزایش افرادی است که با مشکل ریزش مو و کچلی مواجه هستند
کلینیک تخصصی کاشت مو ، پوست و زیبایی در تهران در فضایی آرام و مناسب پذیرای بیماران و میهمانانی است
تمام مراجعه کنندگان محترم قبل از شروع مراحل درمان، تحت مشاوره پزشکان و متخصصین این مرکز قرار می گیرند
پیوند موی طبیعی چیست و برای چکسانی توصیه میشود : پیوند مو ویا همان کاشت مو این روز‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و طاسی سر به یک معضل به خصوص برای آقایان و در بعضی موارد در بانوان تبدیل شده است. این روز‌ها بیشتر افراد برای رسیدن به زیبایی دست به اقدامات زیادی می‌زنند که پیوند موی طبیعی یکی از این موارد است. به همین دلیل برای آگاهی بیشتر از این موضوع با آقای صداقت، مدیریت مرکز موی رنسانس به گفت‌ و گو پرداختیم. در حال حاضر چه روش‌هایی برای پیوند مو وجود دارد؟ در کل 4 روش برای پیوند مو وجود دارد که یکی از این روش‌ها (FUT ) است، یعنی یک باریکه از پشت سر به ضخامت یک سانتی متر و به طول 20 تا 25 سانتی متر برداشته شده و توسط تکنسین های این امر و تیم پیوند مو فولیکول‌های مو از آن خارج می‌شود و در ‌‌نهایت آن ناحیه بخیه زده شده و در ‌‌نهایت گرفتهای جداشده ودر قسمت جلوی سر و عقب سرکاشته می‌شود، که بجا ماندن اسکار از جمله از مشکلات این روش میباشد.
این روش کاشت مو برای اولین بار در ایران توسط متخصصان پیوند موی کلینیک کاشت مو با موفقیت به اجرا درآمد. آمار بیشترین مراجعین ترمیم مو و دستیابی به بالاترین تراکم کاشت مو در یک نوبت از مهمترین امتیازات این تیم می باشد. تیم تخصصی کاشت مو بر این باورند که کاشت و پیوند مو یک فرآیند ساده پزشکی نیست بلکه تلفیقی از علم پزشکی، هنر و تجربه می باشد که نتیجه نهایی آن چهره ای زیبا و مناسب برای فرد است.
در کاشت مو طبیعی به روش FIT تیغ جراحی به کار برده نمی شود، واحدهای فولیکولی موهای بغل و پشت سر (و در برخی موارد موهای بدن) با ابزار ظریف و اختصاصی این کلینیک کاشت مو در شرایط کاملا استریل بصورت تک تک برداشته شده و با ابزار بسیار ظریف دیگری در قسمت طاس یا کم پشت سر، ابرو یا ریش پیوند می شود. چون موهای کاشته شده از نواحی برداشته می شوند که فاقد گیرنده برای هورمونهای مردانه می باشند لذا این مو ها تا پایان عمر باقی مانده و نخواهند ریخت.
 محل برداشت جهت پیوند مو در پشت سر غیر قابل رویت
 پوست محل کاشت مو کاملا طبیعی و بدون فرورفتگی و برجستگی
 ظاهر موهای کاشته شده کاملا طبیعی
 کسب بالاترین تراکم ممکن کاشت مو در یک جلسه
 فراهم نمودن درصد رشد مو 90% تا 100% موهای کاشته شده
 امکان استفاده از موهای بدن (سینه و کتف) جهت پیوند مو به سر در صورت نیاز
 عدم نیاز به دوران نقاهت پس از پیوند مو به دلیل سر پایی بودن
 غیر‌قابل رؤیت بودن محل کاشت مو
 ایجاد یک خط طبیعی در جلوی سر و ظاهر طبیعی آن
 طبیعی بودن ظاهر موها و عدم فرورفتگی یا برجستگی پوست سر
 امکان برداشت موهای ناحیه‌ی پشت سر و دیگر مختلف بدن مثل کتف و سینه
 حفظ کیفیت گرافت‌ها برای تکرار مجدد کاشت در صورت نیاز
کاشت مو و روش های پیوند موی طبیعی سر
افزایش ریزش مو و شمار افرادی که در مطب های متخصصان پوست و مو در جستجوی راه حلی برای داشتن موهای پرپشت هستند این روزها بازار کاشت موی طبیعی سر و.. را داغ کرده است. بهتر از قبل از استفاده از روش های مختلف کاشت موی سر در مورد انها اطلاعات کافی داشته باشید.source کاشت مو
درحال حاضرتنها راه درمان وترمیم موهای ازدست رفته استفاده از پیوندموی طبیعی است که این پیونددرنواحی مختلف ازجمله(سر – ابرو – ریش – سبیل – مژه – نواحی اسکار) قابل انجام است . کاشت مو اولین بار درسال 1939توسط پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda مطرح وسپس درسال 1959توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید. درسالهایی که گذشت تجارب وروش های متعددی موردآزمایش قرارگرفت ودرنهایت امروزه بابهرگیری ازتکنولوژی جدید از دسته های کوچکترمو موسوم به میکروگرافت (micrograft) استفاده می شودکه سبب نتایج رضایت بخش وظاهری طبیعی شده است وامری که تاچندی پیش حتی تصورش هم دشواربودامروزه تبدیل به یکی ازاعمال جراحی سرپایی وبسیار سبک شده است که برپایه برداشت سالم ریشه های موی شخص وکاشت آنها درنقاط مورد نظر استوار می باشد.